Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  JAKÉ DOKLADY? - živnosti, osvědčení, legislativa
| | |-+  Je možné se stát elektrikářem za 195 dnů ?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 3 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Je možné se stát elektrikářem za 195 dnů ?  (Přečteno 31184 krát)
Kamil Novák
OSVČ
*
Offline Offline




WWW
« kdy: 01.11.2009, 21:25 »

Právě probíhající školní rok bude dlouhý (po odečtu prázdnin) čistého času 195 dnů.
Co se dá za tuto dobu stihnout?
Např. vyučit se silnoproudým elektrikářem !  to cumim
Není to asi nic nemožného, když se žáci nezatěžují takovými nedůležitými předměty, jakými jsou matematika a fyzika ajoooo.   zed
A o tom, že čeština je taky zbytečná, se lze stále častěji přesvědčit i v těchto diskusích.  zle
Ústav, kde je toto možné je ZDE.

#105#
Doprovodný článek s videospotem ...
http://elektrika.cz/data/clanky/prichazi-cas-instantnich-elektrikaru
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Revizní technik E2/A - specializace na přístroje a zařízení ve zdravotnictví.
působnost : zdravotnictví - celá ČR, ostatní revize - Královéhradeck ý, Pardubický a Liberecký kraj
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #1 kdy: 24.11.2009, 13:14 »

Je pravdou, že v nouzi, která se na nás valí, bude i takovy skoroodborník lepší, než zahraniční zedník všeuměl ...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #2 kdy: 24.11.2009, 14:05 »

Jen s tím rozdílem, že zedníkovi max. spadne špatně postavená zeď, která je schopná někoho ošklivě poranit nebo zabít, kdežto u elektro rychlokvašky, která se bude již od samého začátku cítit jako mistr světa se stane daleko větší průser a o život přijde min. celá rodina nebo polovina populace panelového domu nebo sídliště.
S rychlokvašným oborem elektro osobně nesouhlasím. Myslím si, že náš obor není běžným oborem, který by se dal naučit za 195 dnů. Jak je možné, že já musel ve škole projít praxí, která byla přibližně stejného časového rozsahu? Byli jsme v 90. letech blbější? Za 3,5 roku jsem opustil školu a troufnu si říct, že po vhození do reality jsem se cítil jako blbec, kterého ve škole snad nic nenaučili. Jak se pak musí cítit člověk po 195 dnech?
Přesto držím všem absolventům takového kurzu palce a budu moc rád, když mě někdo z nich přesvědčí o tom, že jsem se mýlil.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví
Návrhy a výpočty umělého osvětlení
Návrhy ochrany před bleskem a přepětím
Revizní technik E2A, E2B
http://www.severocech.cz/ mob. 721 141 602
email: horac@podborany.cz
Jirka Š. Svejkovský
*
Offline Offline



Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5


WWW
« Odpověď #3 kdy: 24.11.2009, 14:27 »

Za chvíli se nám tu začnou množit dotazy typu:

Citace
Jsem vyučený elektrikář. Jak mám zapojit proudový chránič? V Olomouci nám to nestihli vysvětlit.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov),  revizní technik E1A, E1B, E1-C5
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #4 kdy: 24.11.2009, 18:26 »

Ono pánové, ruku na srdce. Kolikrát jsme v praxi viděly dílo odborníka, mnohdy i maturanta a jak nám z toho bylo na  zle
Úroveň současných maturantů jsme řešili v diskuzi před rokem, kdy maturant ani nevěděl, co na svorkách znamená L a N.
A teď pojďme diskutovat o tom, co je lepší a co horší. Možná je lepší rychlokvaška, co má k našemu řemeslu od dětství vztah a omylem jej tata šoupl třeba na automechanika. Tento člověk se o obor aktivně stále zajímá a bude mít větší cenu, než maturant, který na třetí pokus udělal maturitní zkoušku, pyšní se titulem středoškolák a nezapojí pohyblivé čidlo kvůli hendikepu svorkovnice s písmenem L a N.
Teď jde jen o nastavení síta. Každopádně praxe z nás dělá mistry, to je staré přísloví a funguje dodnes.
Osobně i já mám nedůvěru k rychlokvaškám, ale po loňské zkušenosti s maturantem nejde stát jednoznačně pouze na jedné straně barikády.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Jaroslav Jonáš
*
Offline Offline



« Odpověď #5 kdy: 24.11.2009, 18:44 »

Před pár lety bychom řekli že je to nemyslitelné a nemožné. Je pravdou, že elektrikář řádně vyučený nebo absolvent čtyřletého studia s maturitou mohou tímto cítit určitou křivdu. Ovšem doba zřejmě i k tomuto spěje. Potom by ale měla vyhláška "50" nebo její následovnice toto také řešit. Jednak by musela obsahovat uznávaný obor rychlovyučení a potom postup z §5 na §6 by neměl být možný po roce jako je tomu u řádného vyučení, ale minimálně po dvou letech řádné praxe. Na samostatnou činnost by potom měly být takové zkoušky, které veškeré potřebné znalosti a dovednosti řádně prověří.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #6 kdy: 24.11.2009, 18:48 »

Jen s tím rozdílem, že zedníkovi max. spadne špatně postavená zeď, která je schopná někoho ošklivě poranit nebo zabít, kdežto u elektro rychlokvašky, která se bude již od samého začátku cítit jako mistr světa se stane daleko větší průser a o život přijde min. celá rodina nebo polovina populace panelového domu nebo sídliště.
S rychlokvašným oborem elektro osobně nesouhlasím. Myslím si, že náš obor není běžným oborem, který by se dal naučit za 195 dnů. Jak je možné, že já musel ve škole projít praxí, která byla přibližně stejného časového rozsahu? Byli jsme v 90. letech blbější? Za 3,5 roku jsem opustil školu a troufnu si říct, že po vhození do reality jsem se cítil jako blbec, kterého ve škole snad nic nenaučili. Jak se pak musí cítit člověk po 195 dnech?
Přesto držím všem absolventům takového kurzu palce a budu moc rád, když mě někdo z nich přesvědčí o tom, že jsem se mýlil.

To, co zde nezaznělo je skutečnost, že jde o učně. Učně, který má v hlavě zmatek a očekává, že jej někdo zaměstná pokud na to má papír. Každý vyučený je následně stejně pod drobnohledem šéfa, který ho zaměstnává a odpovídá za práci.
Řekl bych, že taková rekvalifikace je vhodná pro toho, kdo to myslí vážně a bude na sobě makat. Ten, kdo bude mít pouze papír a bez vědomostí, tak ho stejně "neviditelná ruka" vyoutuje.

Samotný papír peníze nepřináší! Už bychom si to mohli v Česku uvědomit.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #7 kdy: 24.11.2009, 19:14 »

Já bych to viděl tak že za tuto dobu získá člověk zákonnou možnost vzdělávat se a pracovat v oboru elektro. Žádné řemeslo se nelze pořádně naučit za rok a pokud vzdělávání není celoživotní tak se stejně časem stane z odborníka jen průměrný řemeslník.
Je zvláštní jak se tu někteří naváží do maturantů že neumí něco zapojit. Jde o to co studovali a pokud to nebyl přímo obor kde se berou praktické instalace (a to byly spíš obory bez maturity) tak to ani umět nemůže protože ho to nikdo neučil a učit neměl. I zkušeného praktika s vysokoškolským vzděláním v oboru elektro lze nachytat že něco neumí  Mrknutí.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #8 kdy: 24.11.2009, 19:24 »

Já bych to viděl tak že za tuto dobu získá člověk zákonnou možnost vzdělávat se a pracovat v oboru elektro. Žádné řemeslo se nelze pořádně naučit za rok a pokud vzdělávání není celoživotní tak se stejně časem stane z odborníka jen průměrný řemeslník.
Pravda, pravda ...
Teď mne napadá, zda není na to vědomostma hůř elektrikář, který od vyučení v roce 1984 už nic o elektrice ani nečetl, než nynější rychlokvaška.
A to, že takových elektrikářů, kteří říkají, že se nemusí nic učit, že elektrika kope stále stejně, znám hodně!

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #9 kdy: 24.11.2009, 20:21 »

Je zvláštní jak se tu někteří naváží do maturantů že neumí něco zapojit.
Není třeba schovávat můj názor za anonymitu slovem " někteří",  klidně se může napsat "jak se červeňák naváží do maturantů". Já si za svým názorem stojím.
Ten názor není o navážení do maturantů, ten názor je o navážení se do současné úrovně školství, když pustí ven někoho, kdo ani po 4 letech s úplným středoškolským vzděláním nezná základní význam popisu svorek. A to je přece základ. To jsme měli hned v prváku.
Nechci tvrdit a ani netvrdím, že každý musí znát všechno, každý se časem nějak profiluje a svoji specializaci zaměří více méně tam či onam, a pak si musí umět najít informace, které potřebuje. Ano, musí si je umět najít, bez toho to také nejde. Nemusí znát všechno, ale musí si vědět rady, jak si poradit s problémem.
Ale bez základů to nejde. A význam popisu svorek a dalších částí elektrických zařízení snad základem je, nebo se pletu?
Tohle byla narážka na úroveň školy s tradicí, která je schopna toto pustit ven s maturitním vysvědčením a potažmo na dané téma, jak to potom vypadá po 195 dnech.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #10 kdy: 24.11.2009, 20:48 »

Není třeba schovávat můj názor za anonymitu slovem " někteří",  klidně se může napsat "jak se červeňák naváží do maturantů". Já si za svým názorem stojím.

Nejste zdaleka sám kdo tady v diskuzích haní (mnohdy oprávněně) absolventy škol. Možná to jen dokážete říct nejvíc na rovinu  Mrknutí. Mě je jich trochu líto protože když jim to ve škole nikdo neřekne tak to prostě umět nebudou a následně se to musí doučit až v praxi a to není vždy jednoduché když starý mazák řekne že to má umět a nic mu vysvětlovat nebude. Podle mě je problém v osnovách a učitelích a ne v žácích. Také není maturita jako maturita, každá škola má jiné zaměření a přitom se řekne jsi maturant tak to máš umět, umí ale něco jiného Škleb. On je v praxi nepoužitelný i vysokoškolák hned po škole. Nejlépe na tom jsou s praxí a zapojováním podle mých zkušeností absolventi učňovských oborů protože prostě tu praxi na škole měli.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #11 kdy: 24.11.2009, 20:59 »

Já si tohoto člověka vážím z jiného důvodu. Že má zájem se něco naučit a po více jak roce je už použitelný. Velká deviza je to " má zájem". Rozumíme si? Dnes po více jak roce praxe a mnohdy drezůry umí víc jak po 4 letech školy.
Každopádně, jak jsem psal výše, toto je výsledek 4 letého studia, a co bude po 195.... ale už se opakuji.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
SMILEK
« Odpověď #12 kdy: 24.11.2009, 21:00 »

Radku, to máš tak (vezmu to od sebe):
První tajemství elektriky jsem objevil jako dítě záhy (dotyk s diodou na primáru jednoho zdroje  Pláč),
ve čtvrté třídě jsem se dozvěděl, proč mi svítí žárovička v lampionu (co jsem si udělal k VŘSR),
pak mi ještě vysvětlili, co je to ta padesátka. Toť vše ...  Mrknutí
Myslím, že by na to všechno stačil týden ve škole.
Všechny ty další vzdělávací ústavy - fázory, komplexory, integrální počty, ... zkrátím to. Jako absolventa bys mne nepochybně nachytal na spoustě věcí,  které Tě naučila praxe. Vzdělání je od toho, aby ukázalo cestu. Jak to funguje, co je třeba se naučit, na co dát pozor. Všechno ostatní je o zájmu, o praxi, o profesionalitě a stavovské cti.
Znám kluka, který je původem strojař. Šestku ve firmě "dostal" z milosti, ačkoliv by na ni neměl nárok. Je dobrej, snaží se, učí se, dává pozor. Kdokoliv z vás by ho bral všema deseti.  Mrknutí
Také znám řidiče (kdysi vyučeného elektrikáře),  který se mi tuhle půl hodiny chlubil, jak půl dne krotil zapojení dvou šestkových vypínačů.  Škleb
Tajenka? Vůbec to není o tom, jak dlouho sedíš ve škole. Klidně ať je to půl roku. Ale v praxi pravidelně přezkušovat, postupně podle výsledků zvyšovat kvalifikaci, za průšvihy brát licence, trestat nebezpečné bastly. Vyčistí se to.
A pak: nejsme jediní. Koukni na právníky. Jak musí být nasraní,  co jim v Plzni sekají jednoho experta za druhým  zle.
PS: Koukám, že píšu pomalu. Upravovat už to nebudu  Úsměv.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #13 kdy: 24.11.2009, 22:29 »

195 dnů je málo. Nezapomenu na učitele, kteří nám do hlavy cpali, co jen šlo a kolikrát marně. A to ještě bylo na 3,5 roku.

Po vyučení přišla praxe a trochu "vystřízlivění". Až praxe ze mě udělala elektrikáře. Ne vyuční list.
Samozřejmě se nedá nesouhlasit s tím, že pokud má někdo o obor zájem, tak to je půl cesty k úspěchu. Ale nějaké základy musíte mít, aby bylo na čem stavět. Podívejte se do doskuzí. Až moc často tam po nás chtějí studenti vyřešit úkol, který dostali ve škole. Ale ne jeden problém, kterému nerozumí (proč nejdou za učitelem?),  hned chtějí celej projekt.
Jen aby měli více času na zábavu?
To opravdu nemůžu uznat a vůbec ne schválit rychlokvašky, protože nevěřím těm chabejm základům, které by pak měli na budování řemesla. Vydím to jako další znevážení řemesla a jen se obávám, kolik škody nadělají tito "odborníci" mezi laiky, na již ta pošramocené pověsti elektrikářů. Zatím to dělá jen pár špatných firem. Co bude ale potom, až se namnoží?

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #14 kdy: 24.11.2009, 22:47 »

Také nemusí být žádní vyučení elektrikáři.
Vzpomínám si, že za mých dob brali i do učení vždy s lepšími výsledky, než ostatní řemesla.
Dnes na některých nejmenovaných učilištích přijímají téměř propadající žáky na základní škole. (to proto aby vůbec naplnili třídu) Jejich výsledky v učení jsou natolik šílené, že to opět někoresponduje s tím co zde uvádíte.

Tím chci říct, že čert vem délku. Dívejme se na výsledky. Pokud je dokáže obhájit před nezávislou komisí. Samozřejmě my se upínáme na délku, kterou třeba si nedovedeme představit zkrátit ve vlastním případě ... Ale mohou být i lepší než my, že?
Ale to je na naše podmínky stejne sci-fi. Co zde řešíme? Vždyť se přezkušujeme z vyhlášky z roku 1978 a nejsme schopni ji inovovat.
Tak třeba nový obor rychlokvaška "elektrikářský zedník" nahradí naše legendární Vietnamce na montážích.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Kamil Novák
OSVČ
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #15 kdy: 24.11.2009, 22:49 »

To opravdu nemůžu uznat a vůbec ne schválit rychlokvašky, protože nevěřím těm chabejm základům, ....

Zarážející na tom je mimo jiné i ten fakt, že "studenty" nechtějí obtěžovat matemetikou a fyzikou.  to cumim
I kdyby se tam celý půlrok učili pouze samé praktické věci, tak bez těchto teoretických základů snad ani není možné samostatně vyřešit cokoli, co zrovna nebrobírali.
Vychází mi z toho, že absolvent tohoto rychokurzu může v paxi představovat, za předpokladu jisté manuální zručnosti, dobrého elektrikářskéh o "přidavače".
Ale pro samostatnou činnost těžko použitelného.  Smutek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Revizní technik E2/A - specializace na přístroje a zařízení ve zdravotnictví.
působnost : zdravotnictví - celá ČR, ostatní revize - Královéhradeck ý, Pardubický a Liberecký kraj
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #16 kdy: 24.11.2009, 22:53 »

Zarážející na tom je mimo jiné i ten fakt, že "studenty" nechtějí obtěžovat matemetikou a fyzikou.  to cumim
I kdyby se tam celý půlrok učili pouze samé praktické věci, tak bez těchto teoretických základů snad ani není možné samostatně vyřešit cokoli, co zrovna nebrobírali.
Vychází mi z toho, že absolvent tohoto rychokurzu může v paxi představovat, za předpokladu jisté manuální zručnosti, dobrého elektrikářskéh o "přidavače".
Ale pro samostatnou činnost těžko použitelného.  Smutek

Brzy i za ty podavače budeme děkovat.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
SMILEK
« Odpověď #17 kdy: 24.11.2009, 22:56 »

Samozřejmě se nedá nesouhlasit s tím, že pokud má někdo o obor zájem, tak to je půl cesty k úspěchu ... Podívejte se do doskuzí. Až moc často tam po nás chtějí studenti vyřešit úkol, který dostali ve škole. Ale ne jeden problém, kterému nerozumí (proč nejdou za učitelem?),  hned chtějí celej projekt.
Jen aby měli více času na zábavu?
To je ale právě ono, Honzo. Tohle je první,  co je prozradí  Mrknutí. Tihle "vohnouti" nemají zájem o obor, chtějí s co nejmenší námahou projít. Mohou studovat (nebo se učit) x let, mohou projít několika firmami a nic z nich ve finále nebude. Pokud se učeň/student CHCE něco naučit, půjde za mistrem/učitelem/profesorem, bude hledat na internetu, třeba se i zeptá,  ale jinak. Problém délky studia je v tom, že pokud někdo přišel později na to, že ho to baví a chce si to dodělat, má problém. Vohnout to klidně odsedí i 3,5 roku a nic mu to nedá. Kluk, který udělal strojárnu, pak přičichl třeba k dieselagregátům a chtěl by padesátku, protože jej ta "motoelektrika" zaujala, má smůlu, protože nemá vzdělání. A může být dobrej, jak chce. Není to jen o patnáctiletých ...  Úsměv
PS: Sakra chlapi, nepište tak rychle. Kdo to má furt sledovat?  tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: [1] 2 3 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 Kde vystudovat dálkově v Ústeckém kraji obor 26-51-H/001 elektrikář ?
 Co by měl asi ovládat absolvent silnoproudého oboru?
 Co říkáte na sloučení školy SPŠE Kounicova Brno se SPŠE Purkyňova?
 AMPER 2013: Střední odborné školství
 Jaké máte zkušenosti s učňovským školstvím?
 O novinkách pro elektrotechnický obor a praxi
 Tým CTU CarTech a studentská elektroformule
 ČVUT v Praze a VUT v Brně iniciovaly novou platformu spolupráce technických vysokých škol
 Dotáhni to dál s IAESTE ČR
 Které studium na ČVÚT zvolit, silnoproud nebo slaboproud?
 Skupina ČEZ si začíná vychovávat budoucí zaměstnance již na střední škole
 ČEPS připravuje další ročník Letní školy pro studenty vysokých škol
 Wago pomohlo vybudovat učebnu automatizace
 Nová laboratoř inovací na FEKT pomůže otestovat nápady studentů v praxi
 Tvoříme učitelský tým pro Studium.Elektrika.cz, přidáš se?
 Merkur perFEKT Challenge má své vítěze!
 Vítězné týmy BSEC 2022, soutěže studentů VUT Brno
 Studentská vědecká konference Student EEICT 2022 a perFEKT JobFair 2022
 Podpoříš svou odpovědí projekt věčného studenta?
 Student v Asii studuje to, co si myslí, že ho uživí ...
 Skutečně platí že "kdo neumí, ten učí"?
 Kdo z výrobců v Česku ještě podporuje mladé elektrotechniky a jak?
 Kdo poznává Diváky, kdysi největší úl elektrikářů v Československu?
 Je výuční obor elektrikář slaboproud správná volba pro opraváře PC?
 O čem diskutují učňové v Americe?
 Postavíte se i vy za elektrotechnickou školu ve Frenštátě?
 Máte také raději názorné pokusy, než pouhou teorii?
 Nechcete být přítelem na telefonu pro doučování elektrotechnika?
 Kolik žáků může být na jednoho lektora v elektrolaboratoř?
 Jak se vám líbí sloučení maturitního studia Silnoproud a Slaboproud do jednoho?
 Schrack podporuje rozvoj odborných učeben středních škol
 Jak to vypadá novými, mladými elektrotechniky, nechybí více, než před covidem?
 Z jaké literatury se dnes asi učí na elektrotechnických středních školách dnes?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (2)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.226 sekund, 23 dotazů.