|
|
|
|
zaujemca
|
 |
« Odpověď #2 kdy: 23.05.2009, 18:21 » |
|
Chtěl bych si udělat takový "přípravek", aby se mi automaticky vypínala varná konvice ze zásuvky (často na to zapomínám a nechci, abychom vyhořeli)
Vynikajuci napad. Podla mna staci ist do Baumax-u a pytat si casovy spinac na spinanie striedaveho nn napatia. Na vyhotovenie takehoto pripravku treba mat ale elektrotechnicke skusky - aspon vyhlaska 50.
|
|
|
|
|
| |
Michal Kolesa
Chráněnec Clusteru

Oblíbenost autora: -81
Michal Kolesa
|
 |
« Odpověď #3 kdy: 23.05.2009, 19:16 » |
|
Kupte si za 300kč rychlovarnou konvici.
Já mám rychlovarnou konvici, ale já chci, aby se automaticky vypínala ze zásuvky Vynikajuci napad. Podla mna staci ist do Baumax-u a pytat si casovy spinac na spinanie striedaveho nn napatia. Na vyhotovenie takehoto pripravku treba mat ale elektrotechnicke skusky - aspon vyhlaska 50.
1) V Rakovníku Baumax není 2) jsem vyučen elektrikář - silnoproud
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jirka Š. Svejkovský
Zaměstnanec - projektant

Oblíbenost autora: 154

Chomutov, projekty, revize.
|
 |
« Odpověď #7 kdy: 23.05.2009, 20:20 » |
|
Tak to by vám spíš pomohl proudový chránič do zásuvky. Sice to nějakou tu kačku stojí, ale určitě vypne dřív, než se pokažená konvice stihne ohřát na zápalnou teplotu. Navíc ochrání vás i maminku před úrazem způsobeným únikem vody do elektrické části.
Použít schodišťák mi nepřijde vhodné. Kam ho dáte? To nejdřív "nastartujete" schodišťák, pak konev?
Pokud nechcete vyhořet od konvice, stačí občas zkontrolovat přívodní šňůru, jestli není prodřená nebo vytržená a konvici, jestli neprotéká voda. Pak máte skoro jistotu, že nevyhoříte, ani kdybyste nechal konvici v zásuvce trvale. Samozřejmě se vyhněte domácím opravám nebo historickým kouskům.
|
Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov), revizní technik E2/A
|
|
|
|
|
Jiří Schwarz

Oblíbenost autora: 214

|
 |
« Odpověď #9 kdy: 23.05.2009, 22:10 » |
|