Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  Ke zkouškám
| | |-+  Nevíte kde lze podstoupit nějaký kurz elektro?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Nevíte kde lze podstoupit nějaký kurz elektro?  (Přečteno 12683 krát)
Ondřej Jahel
« kdy: 26.01.2009, 11:51 »

Nevíte kde lze podstoupit nějaký kurz elektro?

Jsem sice elektrikář s maturitou ale v podstatě 5 let pracuji v oboru kde o elektrice ani neslyším.
Nyní jsem změnil zaměstnání a znalosti které bych potřeboval jsou ty tam.
Nejde mi o nějakou zkoušku nebo osvědčení.
Spíš o nějaký globální kurs silnoproudu, zapojování v rozvaděčích, jištění obvodů a zapojování motorů.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Petr Doležal
*
Offline Offline



emeritní projektant z Brna (prostě důchodce)


« Odpověď #1 kdy: 26.01.2009, 11:54 »

Pro začátek toto:
http://www2.outech-havirov.cz/skola/files/knihovna_eltech/te/te_skripta.pdf
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Na zdraví a abychom byli lidmi
to vám přeje celoživotní projektant nn, vn, někdy i vvn rozvodných zařízení
Josef Drda
OSVČ RT-E2A
*
Offline Offline



TNS


« Odpověď #2 kdy: 26.01.2009, 12:42 »

Pro samostudium třeba tyto knihy ...   Mrknutí

Elektrotechnic ké tabulky
http://shop.ben.cz/cz/120833-elektrotechnicke-tabulky.aspx

Příručka pro elektrotechnik a
http://shop.ben.cz/cz/121147-prirucka-pro-elektrotechnika.aspx
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno